افتتاح پروژه های جدید در هفتادمین سالگرد بانک صادرات ایران



به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران ، حجت الله صیدی در مراسم معارفه مدیر شعب استان کرمان در بین کارکنان بانک این استان تاکید کرد: برنامه 1400 بانک صادرات ایران تثبیت سود عملیاتی است و سود ما ضرر دارد ، مقاوم باشید

وی افزود: بانک صادرات ایران بر اساس برنامه سه مرحله ای 30 ماهه به هدف سودآوری دست یافته است و ما هفتادمین سال فعالیت این بانک را با دستاوردهای بیشتری آغاز می کنیم که مستلزم افزایش و بهبود عملیات بانک است.

صیدی با تأکید بر اینکه بهبود سهم بازار بانک باعث پیشرفت بیشتر فعالیت های آن می شود ، گفت: منابع بانک باید بیش از نرخ رشد نقدینگی رشد کند ، زیرا اگر منابع بانک با نرخ رشد نقدینگی افزایش یابد ، به معنای افزایش بانک است. سهم بازار ایجاد نشده است ، بنابراین باید تلاش شود تا منابع تا پایان سال افزایش یابد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت ، سردار قاسم سلیمانی را نماد ایثارگری دانست و برای اعتلای او دعا کرد و افزود: کشور ما مدیون سردار شهید سلیمانی و همه شهدای این سرزمین است. استان کرمان در سال های دفاع مقدس نقش مهمی در پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی ایفا کرده است.

صیدی گفت: “ما در آغاز هفتادمین سال تاسیس بانک صادرات ایران هستیم ؛ بانکی که هفتاد سال رشد کرده و به این جایگاه رسیده است و برای کشور یک ثروت و برای ما افتخار بزرگی است. ما جشن می گیریم این سالگرد کمتر از دو ماه پیش بود که ما مجمع عمومی عادی سالیانه بانک را برگزار کردیم و برای اولین بار در شش سال گذشته ، بانک موفق به توزیع سود شد ، که مایه افتخار و خوشحالی همه کارکنان بانک است.

سودآوری در شرکتهای دولتی دو معنا دارد ؛ یکی افزایش ثروت سهامداران است که به دلیل افزایش قیمت سهام یا میزان سود سهام یا ترکیبی از این دو است و معنای مهم دیگر اطمینان از بقای شرکت و تداوم آن است که برای اهمیت بیشتر مدیران و کارکنان. البته وظیفه ما ایجاد ارزشی است که سهامداران از آن سود می برند ، اما نکته اصلی این است که وقتی یک شرکت سودآور می شود ، تداوم آن مهمترین چیز است و این دقیقاً همان چیزی است که برنامه بانک برای آن است.

وی با اشاره به ظرفیت های اقتصادی استان کرمان ، خواستار توجه ویژه به توانمندی های بانک صادرات ایران برای خدمت بیشتر به اقتصاد این استان شد.

صیدی از افتتاح پروژه های جدید این بانک در حوزه بانکداری الکترونیکی همزمان با هفتادمین سالگرد تاسیس بانک و ارتقاء سیستم شمس و برنامه SAP خبر داد و گفت: در صورت حل مشکل امضای دیجیتال مشتریان بانک نیازی به مراجعه به شعب ندارند. “

در این مراسم وی از زحمات امین ترابی گلسفیدی قدردانی کرد و برای ابوالفضل جمشیدی در مدیریت شعب بانک در استان کرمان آرزوی موفقیت کرد.