اولین ربات محاسباتی آنلاین که برای قیمت گذاری تلفن دست دوم و دست دوم طراحی شده است


سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط این کپی آگهی را نمایش می دهد و ویرایشگر مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

همه ما می خواهیم بدانیم دارایی یا چیزهایی که داریم چقدر ارزش دارد. قیمت گوشی دست دوم ما چقدر است؟ قیمت گوشی دست دوم من چه تفاوتی با قیمت جدید همان گوشی دارد؟ یک ربات برای اولین بار در سایت Rack Mobile طراحی شد قیمت آیفون استفاده شده و کار کرد با ربات ماشین حساب مجموعه قفسه سیار می توانید به صورت آنلاین قیمت گذاری کنید.

چرا باید قیمت آیفون دست دوم خود را بدانیم؟

نوسانات بازار ارز به ویژه دلار بر بازار تاثیر بسزایی دارد و این تاثیر در گوشی های گران قیمت نیز محسوس است. قیمت این گونه محصولات به ویژه قیمت آیفون دست دوم به دلیل کاهش ارزش ریال اهمیت بیشتری پیدا می کند.

چگونه با فروش گوشی خود خریداران تلفن همراه را فریب ندهیم؟

اما سوال اینجاست که چه کسی باید قیمت تلفن همراه دست دوم ما را تعیین کند؟ دغدغه همیشگی فروشندگان تلفن همراه دست دوم به فروشگاه ها، چگونه از عادلانه بودن قیمت های موبایل فروشی ها مطمئن شویم؟ بهترین گیرنده آیفون کیست؟ معتبرترین سایت برای خرید گوشی موبایل کدام است؟ آیا می توانید به قیمت خریداران دست دوم اپل و آیفون اعتماد کنید؟ درج قیمت آیفون در سایت دیوار یا دیجی کالا به دلیل عدم کنترل سفارشی قابل اعتماد نیست.

بارها برای همه ما پیش آمده که مجبور شده ایم موبایل دست دوم خود را بفروشیم و پس از فروش احساس کرده ایم که دلمان راضی نیست و آن را ارزان از ما خریده اند.

اگر آیفون استفاده شده در اختیار ما صرفاً بر اساس ریاضیات و محاسبات دقیق و بدون دخالت احساسات و طمع یا طمع انسان محاسبه شده باشد، چه؟

راه حل جالبی برای قیمت گذاری محصولات دست دوم برند اپل؟ این موضوع حل و فصل شده است. با Rack Mobile از ماشین حساب قیمت آیفون استفاده می کند. کافی است وارد سایت رک موبایل و سپس قسمت ماشین حساب شوید. اطلاعات گوشی خود را وارد کنید تا ماشین حساب قیمت گوشی مورد استفاده شما را در کسری از ثانیه بر اساس قیمت فعلی آیفون محاسبه کند. پس دیگه نگران نباش

تحصیلات قیمت موبایل دست دوم در سایت رک موبایل چگونه محاسبه می شود؟

مرحله اول: به وب سایت Rack Mobile بروید و روی Rack Calculator کلیک کنید.

صحنه دوم: مدل دستگاه خود را از فیلد اول که شامل قیمت آیفون 14، آیفون 13، آیفون 12 پرو مکس، آیفون 11، آیفون 8 و سایر مدل های دست دوم است، انتخاب کنید.

سطح سوم: اکنون در بخش لوازم جانبی، به سادگی لوازم جانبی همراه دستگاه خود را بررسی کنید. مثلا گوشی من سیم و هندزفری داره ولی جک و آداپتور نداره. بنابراین دو مورد را تیک می زنم تا قیمت گوشی دست دوم را به درستی محاسبه کنم.

مرحله چهارم: مقدار سلامت باتری آیفون خود را در تنظیمات گوشی خود ببینید و آن را در اینجا وارد کنید. در ماشین حساب رک، مقدار سلامت باتری پنج درصد تغییر می کند. بنابراین، برای مثال، اگر باتری شما 93 درصد سالم است، انگشت خود را به سمت بالا یا پایین بکشید. مثلا 95 یا 90 را انتخاب کنید.

مرحله پنجم: قسمت گارانتی بسیار ساده است. تعیین کنید که آیا تلفن استفاده شده شما دارای گارانتی است یا خیر.

مرحله ششم: در قسمت شماره قطعه ماشین حساب قیمت آیفون استفاده شده دو متغیر تعبیه شده است. تک سیم کارت و دو سیم کارت.

مرحله هفتم: آسیب ال سی دی. تفاوت بین خراش و خراش چیست؟ ال سی دی یا بدنه خراشیده به این معنی است که مقداری یا مقداری از ال سی دی و بدنه از بین رفته یا به میزان کم و بیش فرو ریخته است. حالا با تشخیص خودت ال سی دی گوشی دست دومت چقدر آسیب دیده؟ وجود ندارد؟ سطحی؟ عمیق؟. مشخص كردن.

گام هشتم: بدن را به همان شکل و مطابق با مرحله می پوشانند.

مرحله نهم: خراش های LCD مانند مرحله قبل است.

مرحله دهم: مرحله کشیدن بدنه مانند مراحل قبل مشخص می شود. .

قیمت گوشی دست دوم

روی گزینه query کلیک کنید. انفجار انجام شد. قیمت آیفون استفاده شده شما بر اساس اطلاعاتی که در الگوریتم وارد کرده اید محاسبه شده است.

فروش آیفون دست دوم

حال اگر می خواهید آیفون دست دوم خود را به قیمت ماشین حساب رک موبایل بفروشید، کافی است به فروشگاه رک موبایل با اسکرین شات یا پرینت صفحه ماشین حساب مراجعه کنید.

قیمت ارائه شده توسط ماشین حساب ممکن است بر اساس اطلاعات تقریبی شما تقریبی باشد. بنابراین اگر برای فروش قطعی حضوری مراجعه کنید، ممکن است قیمت کمی بالا یا پایین بیاید.

حتی اگر قصد فروش آن را ندارید، دانستن قیمت آیفون دست دوم بسیار خوب است. وقتی حساب می کنید، داشتن یک سرمایه گذاری عالی احساس خوبی دارد. اگر می‌خواهید درباره ماشین حساب بیشتر بدانید، می‌توانید قسمت هشتم Rack Podcast را اینجا گوش کنید: اینجا همین الان با مراجعه به سایت رک موبایل قیمت گوشی دست دوم خود را محاسبه کنید. قطعا برای شما جالب خواهد بود. لذت داشتن یک سرمایه گذاری خوب.

دیدگاهتان را بنویسید