سکه گران شد / کدام قطعات در معرض خطر بیشتری هستند؟


به گزارش خبرگزاری خبر خبرآنلاینسکه های موجود در بازار اغلب با قیمتی متفاوت از قیمت نظری معامله می شوند که دلیل اصلی آن را می توان به پیش بینی معامله گران از قیمت طلا در آینده در بازارهای جهانی و نرخ دلار در بازار داخلی مرتبط دانست. اگر سرمایه گذاران این بازار افزایش قیمت جهانی طلا را پیش بینی کنند ، در این صورت سکه کمی بالاتر از قیمت نظری معامله می شود. بنابراین ، در عمل ، علاوه بر ارزش نظری ، قیمت یک سکه به انتظارات سرمایه گذاران و بازیگران اصلی در مورد آینده این بازار بستگی دارد.

در بازار سکه ، اکثر مردم به اشتباه تفاوت قیمت بازار با قیمت نظری را به عنوان حباب قیمت سکه معرفی می کنند که چندان صحیح نیست. این در حالی است که حباب دانش مالی به تفاوت بین ارزش ذاتی سهم و قیمت فعلی آن اشاره دارد. این امر در مورد سکه ها نیز صادق است.

سکه از ابتدای هفته چقدر گران شده است؟

بررسی روند قیمت ها در بازار سکه افزایش 266 هزار تومانی قیمت سکه امامی را از ابتدای هفته نشان می دهد و سکه تمام بهار آزادی در این مدت 154 هزار تومان افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کرده است و نیم سکه از ابتدای هفته 155 هزار تومان افزایش یافته است. تومان گران شده و نیم سکه 101 هزار تومان و ربع سکه 49 هزار تومان افزایش قیمت داشته است.

آخرین نرخ در بازار سکه در زیر لیست شده است:

سکه گران شد / کدام قطعات در معرض خطر بیشتری هستند؟

سکه چند حباب دارد؟

همزمان با افزایش سرسام آور قیمت ها در بازار سکه در هفته گذشته ، حباب سکه نیز در این مدت افزایش یافته است. بر اساس آخرین برآوردها ، حباب سکه های امامی از ابتدای هفته 108 هزار تومان افزایش یافته و اکنون به 679 هزار تومان رسیده است و حباب سکه های تمام بهار آزادی 107 هزار تومان از زمان افزایش یافته است. ابتدای هفته و اکنون به 113 هزار تومان رسیده و حباب نیم سکه در این مدت 59 هزار تومان افزایش یافته است و اکنون به 480 هزار تومان رسیده و حباب ربع سکه و سکه گرمی نیز 29 و 11 افزایش یافته است. به ترتیب هزار تومان. افزایش یافته و به یک میلیون و 37 و 960 هزار تومان رسیده است.

223227