چگونه یک خبرنگار حرفه ای می تواند از بورس جایزه دریافت کند؟



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از بازار سرمایه ، رئیس ناظر سلامت بازار سرمایه گفت: از جمله اهداف اصلی این دفتر از بدو تأسیس در سال 1998 ، بررسی گزارش های حرفه ای معتبر و دست اول در مورد ناهنجاری های بزرگ بر اساس در مورد جنایت. ” و تخلفاتی در بازار سرمایه رخ داده است.

مهدی زمانی سبزی با بیان اینکه سازمان بورس به دنبال ارائه سازوکاری برای ایجاد فرایند دریافت گزارشات حرفه ای و حمایت از خبرنگاران بوده است ، افزود: به منظور ارتقاء و حفظ شفافیت اطلاعات و معاملات در بازار سرمایه و جلوگیری و کشف تخلفات ، سازمان بورس و اوراق بهادار توسعه و اجرای سیستم ناظر سلامت بازار سرمایه (سوت زن) را در دستور کار قرار داده و سیستم dideban.seo.ir به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: مطابق این موضوع ، چندی پیش دستورالعمل هایی با محوریت “پاداش” در کمیته تنظیم مقررات تدوین شد که پس از تدوین و تصویب هیات مدیره سازمان ، اکنون در مرحله رسمی شدن قرار دارد. به فعالان بازار اعلام می شود. ” این دستورالعمل به خبرنگاران حرفه ای که ناهنجاری های عمده ای را از طریق سیستم گزارش می دهند ، پاداش می دهد ، مشروط بر اینکه این گزارش مطابق دستورالعمل واجد شرایط باشد.

مشروح خبر را اینجا بخوانید.

223223