لیست قیمت کرایه اتوبوس در تهران

فاکتورهای تاثیرگذار در هزینه اجاره اتوبوس

بی‌تردید فاکتورهای متفاوتی وجود دارد که در هزینه و قیمت کرایه اتوبوس به طور مستقیم یا غیر مستقیم تاثیر گذار است. در ادامه تمامی اطلاعاتی که نیاز است در رابطه با قیمت اجاره اتوبوس روزانه از سعادت رنت بدانید، در اختیارتان قرار گرفته است:

  • با ارائه پلن دقیق سفر متقاضی هزینه کرایه اتوبوس در قالب پیش‌فاکتور ارائه شده و در صورت تایید، مبلغی بابت بیعانه جهت رزرو اتوبوس کرایه‌ای دریافت می‌گردد.
  • باقی مبلغ فاکتور در هنگام تحویل خودرو در مبدا موردنظر باید به طور کامل تسویه شود.
  • در صورت عبور اتوبوس کرایه‌ای از طرح ترافیک و آلودگی هوا هزینه طرح به فاکتور اجاره اضافه می‌شود.
  • توجه داشته باشید که قیمت کرایه اتوبوس دربستی در شهر تهران برای مسیرهای درون شهری با توجه به تعداد روزهای اجاره و نوع اتوبوس متغیر است.
  • هزینه اجاره اتوبوس دربستی در شهر تهران به صورت پیش فرض روزانه حداقل ۱۰ ساعت است. البته متقاضی می‌تواند اتوبوس را کمتر از این میزان ساعت نیز در اختیار داشته باشد اما در این صورت ملزم به پرداخت تعرفه تعیین شده برای حداقل زمان، یعنی همان ۱۰ ساعت می‌شود.
  • پلن سفر مشتری مهم‌ترین عامل در تعیین قیمت کرایه اتوبوس دربستی در تهران است. به این صورت که علاوه بر مبداء، مقصد و تاریخ موردنظر متقاضی، مواردی چون مکان‌های توقف در سطح شهر، زمان توقف در هر مکان و… نیز از جمله فاکتورهایی هستند که مستقیما در تعیین هزینه کرایه اتوبوس دربستی در تهران تاثیر گذارند.
    در نتیجه؛ به این نکته توجه داشته باشید که تعرفه‌های درج شده در این صفحه حدودی بوده و با توجه به فاکتورهای ذکر شده امکان تغییرشان وجود دارد.
    از همین رو، برای استعلام قیمت به روز می‌توانید از طریق کانال‌های ارتباطی سعادت رنت با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

چگونه اتوبوس کرایه‌ای رزرو کنیم؟

تنها در شش مرحله و با صرف کوتاه‌ترین زمان ممکن ‌می‌توانید برای رزرو اجاره اتوبوس در تهران اقدام کنید. این مرحله به شرح زیر است:

مرحله اول: ارتباط گرفتن با کارشناسان رزرو اتوبوس سعادت رنت از طریق واتساپ

مرحله دوم: ارائه پلن کامل سفر (شامل روز و ساعات موردنظر جهت کرایه، مبداء، مکان‎‌های موردنظر جهت توقف، طول مدت اجاره اتوبوس، مقصد موردنظر و برنامه بازگشت)

مرحله سوم: انتخاب نوع اتوبوس از نظر تعداد صندلی و نوع

مرحله چهارم: ارائه مشخصات فردی و شماره تلفن

مرحله پنجم: ارسال پیش فاکتور از سمت شرکت سعادت رنت و تسویه پیش پرداخت (در صورت تایید از طرف متقاضی)

مرحله ششم: تحویل اتوبوس در روز موعد مقرر و تسویه کامل باقی فاکتور در زمان تحویل اتوبوس

مراحل اجاره اتوبوس در تهران

ویژگی‌ها و شرایط اجاره اتوبوس VIP در تهران چگونه است؟

همان‌طور که از نام آن مشخص است، اتوبوس‌های وی ای پی تفاوت‌های قابل توجهی با اتوبوس‌های معمولی دارند که این فاکتورها بر روی قیمت اجاره اتوبوس VIP در تهران نیز تاثیر می‌گذارد. این تفاوت‌ها به شرح زیر هستند:

  • اتوبوس‌های وی آی پی با داشتن تعداد صندلی کمتری نسبت به دیگر اتوبوس‌ها، فضای آزاد بیشتری برای مسافران فراهم کرده و در نتیجه برای سفرهای طولانی مدت راحت‌تر هستید.
  • صندلی‌های اتوبوس VIP راحتی بیشتری دارند و به راحتی قابلیت تبدلی شدن به تخت خواب را دارند.
  • در اتوبوس های VIP یخچال و سردکن در وسط اتوبوس تعبیه شده است.
  • اتوبوس‌های وی آی پی شامل صندوق بار هستند.
  • از سیستم گرمایش و سرمایشی مناسبی برخورداند که سفر در فصول بسیار سرد و بسیار گرم را تسهیل می‌بخشند.
  • نسبت به سایر اتوبوس‌های بزرگ دارای سیستم تهویه هوا بهتری هستند.

شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات تکمیلی جهت اجاره اتوبوس وی آی پی در تهران، همین حالا پلن سفر خود را به شماره واتس اپ سعادت رنت ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید